Klachten

Heeft u een klacht over een product, of iets anders? Dan horen wij het graag. We zoeken altijd naar een passende oplossing.

 

Heeft u klacht over een online bestelling?

Geef dan uw klacht zo snel mogelijk door aan Johome. Binnen 3 werkdagen krijgt u van ons een ontvangstbevestiging. En binnen 14 dagen laten wij weten hoe wij uw klacht oplossen.

 

Heeft u een verkeerd of beschadigd product ontvangen?

Merkt u bij ontvangst van uw online bestelling, dat u een verkeerd product hebt ontvangen? Of dat het product is beschadigd? Meldt dit zo snel mogelijk aan ons. Wij doen ons best om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Is het artikel beschadigd geraakt bij het uitpakken of daarna? Dan bent u zelf verantwoordelijk voor de schade.

Ruilen of terugbrengen kan alleen als het product compleet is en (voor zover mogelijk) in de originele verpakking zit.

Pak het product daarom niet verder uit / gebruik het niet meer dan nodig, om goed te kunnen beoordelen of u het wilt houden.

 

Mail voor al uw klachten met: info@johome.nl

of bel ons op 06-55301676